I storstäderna glömmer man stjärnorna

Stockholm 3 sep - Katrinahissen


Då var vi tillbaka på ruta ett, igen. Men jag envisas med att hålla denna sidan vid liv så nu ska jag ge mig på ytterligare ett försök, vilket förmodligen kommer att hålla i sig lite längre. Jag har haft en ganska sträng gräns innan om vad jag skulle skriva här men har tänkt släppa lite på trådarna nu. Så vi får helt enkelt se hur jag lyckas.

Och som ni ser så har sidan även fått en ny design, aningen cupcake-inspirerad. Inte mina färger dierkt men på nåt sätt så tyckte jag om det här gulliga stuket ;)

Men jag tänker inte sitta här och babbla om småsaker, klockan är ju trots allt lite över tolv och jag känner hur ögonlocken börjar klippa nu. Vilket jag antar betyder att det är dags för att krypa ner, Godnatt folket.

Kommentarer
Bea

Svar: Tack, ja jag hoppas det ska bli bra ändå :)

2011-09-09 14:00:41
URL: http://bsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback