Den 11 November, 2011

Dagens datum, den 11 november 2011, ett väldigt omtalat datum har jag märkt. Imorse när jag vaknade upp i soffan och kollade facebook så var det fullt av statusar som hade med datumet att göra. Efter en del grubblande så har jag fortfarande inte kommit fram till vad det är som är så speciellt med denna dag.
...
Förövrigt så är jag helt slut. Det blev ett besök på akuten inatt då mitt öra spökade mer än vanligt, dvs att jag visste helt enkelt inte vart jag skulle ta vägen. Jag klättrade på väggarna av smärta. Men efter 1,5 timmes väntan, fick jag någon hjälp? NEJ ! Värdelösa som vanligt.
...
Så  denna dag har tillbringats i soffan framför Svensson Svensson med katterna som sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback